piątek, 13 września 2013

Wzory Hafciarskie -moja pasja-swego rodzaju hobby-




Wzory Hafciarskie

 -moja pasja-swego rodzaju hobby-





 Od 20 lat zajmuję się projektowaniem wzorów hafciarskich. Zaczęło się od projektów dla znajomych co zaowocowało współpracą z kilkoma muzykami, zespołami itd. Później zostałem zaproszony do pracy w Danii – kilka owocnych lat Od 2003 roku mamy swoją markę znaną już chyba w całym branżowym świecie. Robimy wzorki , których inni nie chcą lub nie potrafią się podjąć co nie ukrywam daje olbrzymią satysfakcję. Kiedyś trochę rysowałem a teraz... teraz wolę zrobić wzór. Jest bardziej materialny i przestrzenny
Pomijam , że jest to mój sposób na zarabianie jakichś tam pieniędzy to jest to też moja pasja. Swego rodzaju hobby.
Współpracujemy z najlepszymi firmami ale nadal nie zapinamy o znajomych. Miło też jest zrobić coś fajnego dla grupy młodych zapaleńców.
                                                                                                                          pozdrawiam
                                                                                                                  Andrzej Śniadek EDS








EDS – EMBROIDERY DESIGN STUDIO Sp. j.
ul. Oszczepowa 32 94-123 Łódż Poland
eds@eds-studio.com.pl
www.eds-studio.com.pl
www.facebook.com/EDS.Poland
mob. +48 509 299 546

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz